Sabtu, Februari 01, 2014

Henfon Islam

Atas pentas berbicara tentang perjuangan Islam

Sedang makan sarapan dengan isteri, tiba-tiba isteri YB Dato Abdul Fattah Haron ditanya isterinya, "Banyak mana abang sayang saya?"

Tersedak Fattah ditanya.

"Apalah awak ni mengarut pagi-pagi tanya soalan macam gini. Saya sayang awak sampai tidak boleh diukur nilainya."

Isteri membalas, "Awak orang politik. Itu jawab politik. Cakap saya berapa bbanyak nilainya?"

Fattah dah jangka akan ditanya. Lalu dijelaskan, "OK saya ni macam henfon dan awak adalah sim kad. Tanpa awak, saya tidak wujud."

Isteri suka,"Oh ...Sungguh romantik jawapan abang...

Dalam fikirannya, "Syukur dia tak tahu. Henfon Islam boleh guna 4 sim kad."


Seronoklah YB. Tak putus perangi Yahudi pada malam Jumaat.

Wow! Guna Islam pun boleh jual

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

setahu aku dia duda..xpelah nak kawin pun..

atau aku yg xpaham pe yg tuan tanah kiaskan ni...

jebat berkata...


Salam tuan haji husin,

4 SIM kad tu baik juga. Kalau 1 failure, ada lagi 3 spare.

Yang leceh nya kalau 4 kad memerlukan batteri sekali gus.

Bateri cuma satu.

'KONG' batteri tu.

Ha ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

Haha . Lawak giler hj....

Tanpa Nama berkata...

Tuan Jebat...

Please lah, sekarang bukan zaman soltan Melaka lagi..

Backup battery banyak aper kena jual...

Siap boleh 're-charge' lima kali lagi....

4 sim kad, tiada hal punya...


Untuk maklumat lanjut, boleh rujuk laman2 atau website blogger2 PAS dan KeADILan.... Banyak info situ...

jebat berkata...


Tanpa nama 8:04 PG,

Mana ada handfon pakai lebeh dari satu batteri.

Kena lah order - special punya.

Tak de ruang untuk betteri kedua.

Kalau ada spare pun kena tarok luar. Bila satu dan KONG baru tukar.

Apakah handfon tuan pakai 2 batteri sekALI GUS?

He he he he

Tanpa Nama berkata...

Hanya iblis saja yang menangis apabila anak adam mendirikan rumah tangga. Adakah kita termasuk dalam golongan ini?

Tanpa Nama berkata...

4.48. Perkara begini mula buka hujah alQuran. Mudah cakap nak jaga tak cukup ilmu. Sorang pon terhegeh2 nak menjaga anak2 terbengkalai tau nak puaskan anuu bawah tu. Lepas tu salahkan isteri2 walhal gagal nenjadi pemimpin kpd isteri dan anak2.

Tanpa Nama berkata...

4.48 cer tunjuk nas kata iblis nangis tu. Tq